Thursday, January 27, 2011

HARI JUMAAT :)

okayy , hyeeee ... ari nieee bangun lmbatt !! hahaha ! 
zahid ari nie x g skola sebab dye pegi perlis ade rugby , 
ingat kan nk bgn lmbt sebab nak cukup kan tdo dlm 10 minit , 
HAHA , it's okay laa . pas2 dah dtg skolaa , nak bace yassin kt
dewannn , then ade sorang bdak nie pkai bju majapahit dh tnggu 
kat depan pintu klas dye , then dye nk jalan2 ngn wawa :)
ookayyy , x peee , then lpas2 nak peg bilik spbt , nmpak SA :) haha
x malu la sebab slalu jmpe kot  , then JANDA is always by my side 
hahaha ! mane aku peg mesti dye nak ikot , x pe jande aku bg kau
ikot aku peg mane , kalau x jande si KHAIRUL . talking about khairul , 
tadi cikgu syikin tahan dye , sebab dating kat klas due org .. what ??
then cikgu call mak dye suruh pinda skolaaa .. nooooo !! pfffttt !
then lagi satu sorang bdak form2 nie name dye hanisahh  , dye pown kene 
tahan ngn cikguuu .. kesiaannn .. pas2 dlam skola bley lagi pegang2 tangan
depan2 cikgu , WTF =.= . bodo lah korang nyyy ... errrrr .... lg 10 minit nak 
balik , ADLIHAKEEM kacau wawa , lol , buat2 merajok laaa .
sebab dye dh bengangkn wawa !! eeee gerammm . then liquid tue aku mcm 
nak baling jee muke kauuu! hahaa .. then piki la buat aku ketawe , hahaha !
thennn balikkk ... kat busstop berbual la ngn kak emma <3 lyan kepale dye
klakar glerrr ! lol , then ckp2 lah psal bdak form1 nieee .. theeennn HUJANN :)
basahhh kain skola aku , then dad amek lmbt glerrr , lme sey tunggu , pas2 
nak g bus stop mlsss la plakkk .. then pinjam phone hambali . hahaha !
thanks hambali , so tue je lah ary nyy , k laaa gtg byeee <3 xoxo

No comments:

Post a Comment